Job 28 van 45


Report this listing

Solliciteren



HR Generalist


Functie

Vilvoorde | HR Generalist | Employer Branding |Talent Acquisition en payroll | Vaste functie | 1102913

Over de organisatie

Onze klant, gesitueerd in Vilvoorde, is een gekende speler in zijn sector. Dit is een bedrijf dat een sterke financiële basis heeft en zich aanpast aan de uitdagingen van de energiemarkt die in volle transformatie naar een duurzamere toekomst is. Je komt terecht in een team van 2 personen waarbij je aan de hr-manager rapporteert. Het bedrijf telt ongeveer 150 medewerkers.

Jouw nieuwe functie

Je zal een shared service functie uitvoeren. Enerzijds als HR Generalist (90%) en Preventie-adviseur (10%). In deze gevarieerde functie zal je verantwoordelijk zijn voor de rekrutering, payroll en de SPOC voor alle vragen van het personeel. Deze functie is uiterst gevarieerd en geen dag zal hetzelfde zijn. Je zal switchen van een personeelsprobleem naar rekrutering en daarna je bezig houden met het wagenpark. Alle grote en kleine vraagstukken komen bij jou terecht. Je houdt je bezig met administratieve taken zoals de aansluiting van de verzekeringen, de contracten, de facturen van de uitzendkantoren, onboarding en preventie. Je zal ook inspraakmomenten organiseren en leidinggevenden begeleiden. Je zal ook een langetermijnstrategie opstellen voor het aantrekken van personeel (social media en hogescholen en universiteiten).
Voor de functie van Preventie-adviseur geef je advies over alle situaties die effect hebben op de veiligheid en welzijnsbeleid bij de betrokken partijen. Je verzekert een effectieve en efficiënte toepassing van maatregelen rond de veiligheid en hygiëne, o.a. door je deelname aan het CPBW.

Jouw profiel

Jouw profiel

Idealiter heb je een Master of een Bachelor diploma, bij voorkeur mensgericht. Je hebt ofwel minstens 2-3 jaar ervaring in payroll of in rekrutering. Als je geen ervaring in payroll hebt dan zal je dit aangeleerd worden. Wat telt is dat je snel informatie kan opnemen, goed georganiseerd bent en vlot kan communiceren met alle lagen in het bedrijf. Je bent een goede probleemoplosser en het overzicht houden over de dagdagelijkse uitdagingen. Je bent vloeiend in Nederlands en Frans. Je bent ook sterk in administratie.
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Dit is een job waar je zeer veel zal leren over de interne werking van een HR-departement. Je kan een belangrijke invloed hebben op de interne werking en in het algemeen over personeelszaken omdat je de spil van het departement bent. Onze klant biedt jou een zeer aantrekkelijk salaris met tal van interessante extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen. Ook geniet je van 6 ADV dagen (26 dagen verlof), thuiswerken, onkostenvergoeding, flex uren een hospitalisatieverzekering.


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht